torsdag den 18. juli 2013

The Internship

Jeg er netop vendt hjem fra endnu et besøg til det store filmlærred. Denne gang i selskab med Vince Vaughn og Owen Wilson. De to gamle fyre, der får en praktikplads hos Google.
Jeg syntes filmen var god. Ikke en af de bedste film jeg har set, og syntes begge skuespillere har lavet bedre. Men sammen gør de det godt, og spiller utrolig godt, overfor alle de yngre skuespillere. Der er sjove momenter, og utroligt mange referencer til andre film. Såsom Harry Potter, X-men, Flashdance (specielt Flashdance som Vince Vaughn kørte en masse visdom på) og mange flere. Det var virkelig sjovt at se at man blandede de nye med det gamle, og så var det interessant at se det ske i Googles rammer. Det er en klassisk film, med en klassisk slutning, og jeg blev ikke decideret overrasket over slutningen, men der var nogle gode momenter, og jeg var godt underholdt hele vejen igennem. Helt klart et kig værd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar