onsdag den 17. juli 2013

Dag 17: 10 Personer/ting du ville tage med på en øde ø.

Puha. 10 ting det er faktisk ret meget, især når det ikke lige er hver dag jeg går og tænker på, hvad jeg ville tage med, hvis jeg nogensinde skulle strande på en øde ø. Jeg kunne nævne ting som ville forbedre min levechancer, men jeg vil istedet nævne de 10 ting som jeg gerne ville have med på en øde ø, og som ikke nødvendigvis har med overlevelse at gøre.

1. Chips
Jeg er afhængig, og chips er bare lækkert!

2. Ufattelig mange bøger
Muligvis kun paperbacks, de vejer da i det mindste ikke så meget, men noget skal tiden vel fordrives med.

3. Brasede kartofler
Det havde min klassekammerater også sat som en af de tre ting jeg ville tage med på en øde ø, og de har ret.  Så vil jeg da ikke dø af sult.

4. Ice tea
Jeg har overlevet nogle dage, ved kun at spise 1 måltid, og drikke et par kartoner Ice Tea. Når jeg løber tør for brasede kartofler, så kan Ice Tea holde sulten nede.

5. One Direction
Okay der var ingen der sagde man skulle være realistisk her. Hvis jeg var strandet på en øde ø sammen med One Direction, havde jeg nok med glæde været forblevet strandet i lang tid. Jeg er fan!

6. Min mor
Ja hvor underligt det end lyder, så er en Mor altså dejligt at have, sådan når man står i en paniksituation, og man virkelig ikke aner hvad fuck man nu skal gøre.

7. Min storebror
Muligvis fordi jeg vil savne ham for meget, og ligeså meget fordi han så ved hvordan vi skal overleve, og derfor bliver han så min survivalpack.

8. Pude + Dyne
Jeg tilbringer en del tid sammen med de to fyre, og det vil være rart at kunne sove ordentligt, og ikke dø af kulde om natten.

9. Videokamera
For at dokumenterer de triste begivenheder. Og så blive reddet, og lave en film, og tjene kassen. Hm ja, meget realistisk!

10. Mobiltelefon, med mega dækning.
Jeg er jo nødt til at holde mig opdateret på Bloglovin, Twitter og Facebook.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar