onsdag den 10. juli 2013

Dag 10: En hjemmeside du bruger jævnligt

Jeg kunne sige facebook, twitter, bloglovin eller instagram, for jeg bruger dem i ligeså høj grad som jeg bruger denne side, men jeg tænkte at det kunne være interessant at vise en hjemmeside som ikke er så mainstream, og som faktisk kunne være en ny side for nogle.
Jeg er en Harry Potter fan, og første gang jeg blev introduceret for denne side var for snart 3 år siden. Det er  et online Harry Potter univers, hvor du spiller en karakter, og går på hogwarts, du kan lave lektier i fag som Forsvar Mod Mørkets Kræfter, Magiske Dyrs Pasning og Pleje, eller Forvandling. Det hele forgår indenfor de rammer som J. K. Rowling har sat, og vi lever videre derinde.
Det er en af mine guilty pleasures. Min aktivitet har svinget op og ned i flere år, men det er en side med gode minder. Jeg har mødt op til flere personer derinde fra, og nogle af dem har jeg stadig kontakt til i dag. Vi deler vores Harry Potter fandom, og har noget alle kan snakke om. Der er alle aldre derinde, lige fra 11-30+.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar