søndag den 7. juli 2013

Bedsteforældre ferie

Lige i øjeblikket har jeg placeret mig godt i mine bedsteforældres bløde lænestol, igang med at se en spændende film, på en ellers ukendt kanal, alt imens mørket har sænket sig for adskillige timer siden. Åh ja, jeg er på ferie hos bedsteforældrene, eller mini-ferie. Hvis det skulle brænde på, er jeg kun 100 meter hjemmefra. Men ikke desto mindre, er det et forlænget weekendophold. Og jeg nyder det! Forkælelse kan man altid bruge i ny og næ, og forkælelse fra bedsteforældrene er den bedste slags.

Der kommer ingen flotte eller fancy billeder i dag, for jeg efterlod mit kamera derhjemme, og så har det faktisk ikke været noget spændende at tage billeder af.

Som i nok allerede har set, er jeg igang med en blogchallenge. Et nyt indlæg hver dag, så glem ikke at kigge forbi for at se et nyt spændende indlæg imorgen.

I må have en fortsat god weekend, som lige i øjeblikket faktisk kun har en søndag tilbage, men nyd den dejlige søndage, det er både den værste og bedste dag i ugen, for lige rundt om hjørnet lurer mandagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar