søndag den 28. juli 2013

Dag 28: Din favoritmad

Dette bliver et billedløst indlæg, når det kommer til madbilleder må jeg nemlig stå af. Det kunne skam være fint nok, men jeg må erkende at jeg sjældent spiser mad som vil tage sig lækkert ud på billeder, og hvem har lyst til at se på lunkne madbilleder?
Jeg kan dog fortælle at min yndlingsmad er sovs med kartofler. Det vil for nogen måske virke meget enkelt, men jeg tilsætter nu som regel også noget kød til, gerne en hakkebøf. Sovs er det bedste i min verden. Er der sovs og kartofler på bordet, jamen så vil jeg elske dig til hver en tid.
Jeg er meget kræsen, og i perioder spiser jeg det samme hele tiden, f.eks min leverpostejs-fase og pizzasnegle-fase. Desværre er det sådan at når man spiser noget alt for ofte, bliver man ret hurtigt træt af det. (Tro mig, risengrød er ikke hvad det har været - 3 gange om ugen, om sommeren. Niks den duer ikke)
Den eneste ting som altid har holdt ved, som jeg har altid har elsket, og som man altid kan give mig, i tilfælde at alt andet fejler, det er kartofler. Jeg elsker kartofler, og spiser dem gerne dagen lang. Brasede kartofler er så tanden bedre, og det jeg helst spiser. Og så er det nogenlunde det eneste jeg kan finde ud af at lave.

Som i kan læse har jeg ikke et normalt forhold til mad, og derfor kommer jeg ikke til at bevæge mig ind på det område her på bloggen, fordi det er ikke noget jeg interesserer mig for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar