torsdag den 18. juli 2013

At betale prisen..

I så tidligere i dag et billede af mig. Rødt hår, fregner og bleg hud. Jep hele molevitten, og lige netop nu, betaler jeg prisen for disse, på nogle punkter fremragende gener, og på andre punkter forfærdelige gener. Jeg skriver dette indlæg liggende på maven. Mine ben er krabberøde, og min ryg har en sjov linje, fra min bikini. Nogle gange vil jeg altså gerne rende rundt og være neger, så jeg ikke behøves at bekymre mig om solbrændtshelvede. Det viser bare at jeg burde smøre det bagerste af mine ben bedre. For solcreme det havde jeg altså på. bare ikke nok, når jeg lå 3 timer, kun på maven. Jeg bliver aldrig en tanning-ekspert.

Ud fra dette mindre smerteudbrud, kan jeg fortælle at jeg har været på stranden i dag, og jeg tvivler ærligt talt på at jeg kommer derned igen. Ingen svømmetur til mig i år!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar