tirsdag den 23. juli 2013

Dag 23: Nævn de 10 seneste ferier du har været på

Puha at nævne 10 ferier, det er noget af en opgave. Især fordi jeg slet ikke kan finde rundt i alle de ferie jeg har været af sted på, og hvornår det var. Men jeg tror jeg vil starte med de seneste, og så arbejde mig tilbage i tiden.


Sidst jeg var væk fra den køre danske land, var så sent som i Maj måned, hvor jeg tog en weekendtur til Berlin. Med et helt bestemt mål, nemlig at se One Direction koncert. Min veninde og jeg havde ikke fået billetter i Danmark, så vi tog da bare til Berlin istedet. En super hyggelig tur!


Og blot et par måneder før denne tur, var jeg i efteråret 2012 i Berlin sammen med min klasse. En af de bedste ture nogensinde, og alle i klassen blev meget tættere på den tur.


Og så var der den helt store tur til Brasilien i en måned, som jeg vist har fablet en del om nu. Hvis det er noget i lyster, kan jeg evt. lave et indlæg om hele turen for sig. Skriv gerne hvis det er noget i vil læse om.

Februar 2012 kunne jeg endelig tage afsted på endnu en skiferie. Denne gang i selskab med 40 andre unge. Det var gennem ungdomsskolen. En virkelig fed tur, eneste minus var at jeg blev væk i 4 timer den første dag. Lidt keglet!

Forbløffende nok har jeg været endnu en gang til Berlin, dette var min første tur dernede. I forbindelse med at min far skulle løbe marathon i Berlin, tog hele familien afsted som følge, og heppede på ham.

Og her det så at det kniber lidt med hukommelsen, og billeder for den sags skyld. De billeder ligger på min fars computer, og dem har jeg ikke lige få hevet frem til jer. Men jeg har skam også været på et par badeferie bl.a. til Santorini, Cypern, Tyrkiet, Gran Canaria, og Rhodos.
Og så har jeg været på 6-7 skiferier, primært til Sverige, men også i Norge, Østrig og Tjekkiet.

Som i nok kan gætte har jeg været meget rundt omkring, og har rejst meget. Jeg elsker at rejse, og nu skal jeg til London om blot en uge. Jeg elsker lufthavne. Jeg syntes det er hyggeligt og sidde og vente på at man skal afsted, til et helt nyt land, fyldt med spænding!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar