mandag den 22. juli 2013

Dag 22: Dine 5 yndlingstasker

1. Asos  | 2. Asos | 3. Zalando  | 4. Zalando | 5. Zalando

Jeg har faktisk ikke særligt mange tasker, og de er alle sammen købt for længe siden, ellers har jeg hamstret dem fra min søster. Jeg trænger i den grad til nye tasker, så jeg ville da ikke gå glip af en anledning til at kigge på lidt webshops. Fandt 5 tasker, alle med 5 forskellige formål. En rygsæk, som kunne være god at bruge, nu her hvor jeg skal starte på Gymnasiet, den er ikke så stor, men det er der heller ikke behov, bare der er plads til computer og iPad. En clutch, for sådan en har jeg slet ikke, og den er så fin, at den vil kunne være at til at dresse up med. En håndtaske, fordi den jeg har er gammel og grim. En fed strandtaske, hvor der er plads til det hele. Og sidst en lidt anderledes kuffert. Elsker det vilde mønster, for så er det jeg ret nem at spotte på transportbåndet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar