tirsdag den 9. juli 2013

Dag 9: Yndlingsserie i dit hjem

Greys Hvide Verden - uanset hvad vil den altid stå i toppen af mine serier, den bringer gode minder med sig, og det er altid hyggeligt lige at plotte en dvd i maskinen, og få et gensyn med alle de dejlige læger.
Greys Hvide Verden har nok været den første serie som rigtig har fået mig med på hele bølgen, og til at gå hen og blive lidt besat af serier. Det er snart 3 år siden jeg først så denne serie. Kanal 4 introducerede mig, og jeg fik set hele sæson 5 på kanalen, før jeg besluttede at nu ville jeg se serien fra start til ende, og heldigvis eller uheldigvis blev jeg syg kort efter, og kunne derfor meget passende kværne mig igennem både sæson 1 og 2, og derfra rullede karavanen, og jeg har været hooked lige siden.

Serier betyder noget helt specielt for mig, de er ikke blot underholdning, jeg lærer noget af dem. F.eks ved jeg hvad en kollapset lunge hedder på medicinsprog (Pneumathorax), og så har jeg fået udvidet mit engelsk ordforråd gevaldigt. Jeg ser mange af mine serier online, og det er aldrig noget problem at forstå hvad de siger. Mine omgivelser er også enige i at jeg ser mange tv-serier. I min konfirmationssang havde mine forældre nævnt Greys Hvide Verden, og min veninder ved udemærket godt hvorfor jeg kommer for sent en gang imellem - jeg skal lige nå at se de sidste minutter af et afsnit. 

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker, elsker, elsker også Grey's. Det er en den bedste serie i verden og på trods af al dramaet, er det bare det bedste jeg ved.

    Selvom jeg nu savner George lidt. Og Dr. Burke..

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh George.. Jeg græder hver evig eneste gang, jeg ser afsnittene. Hvor mange sæsoner har du set? jeg skulle nødig afsløre noget xb

      Slet
    2. Åh, jeg har skam set dem alle! Flere gange endda! (Åh suk)

      Slet
    3. Så kan jeg sagtens snakke om hele Lexie-Mark historien.. åh hvor jeg hader deres afslutning, de var mit yndlingspar, og gik bare virkelig og håbede at de hele tiden ville finde rigtigt sammen igen. Sæson 5 er min yndlings på grund af dem ;)

      Slet