søndag den 21. juli 2013

Dag 21: Dit bedste minde fra sidste år

Der skete en massiv ting sidste år, som altid kommer til at være en utrolig stor oplevelse. Nemlig turen til Brasilien. Jeg kommer ikke udenom den en gang til. Det er den allerbedste rejse jeg har været på indtil videre, og det var helt fantastisk. Jeg vil stadigvæk utrolig gerne tilbage, og det kommer jeg uden tvivl også. 
Men i denne omgang tror jeg at jeg vil fortælle lidt om selve ferien i Brasilien.
Vi var afsted i en måned, og det var mere en familieferie, end det var en turistferie. Marcus arbejdede, og Barbara gik hjemme med deres søn Ignacio. Men fordi Marcus arbejde, kunne vi ikke hver dag tage ud til nye turiststeder. Vi boede heller ikke i et særligt turistpræget område. Vi boede helt nede syd, ved Florianapolis. Som ligger et par hundrede km syd for Sao Paolo, hvor vi mellemlandede med fly. 
Vi tilbragte dagene med at nyde selskabet, nyde varmen, og gå på stranden. Så selvom vi ikke oplevede så meget decideret turisthalløj. Så oplevede vi alligevel meget mere end på nogen andre rejser. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar