søndag den 14. juli 2013

Dag 14: Noget du er bange for.

Den er faktisk lidt svær den her, for jeg kunne jo sige Edderkopper, som virkelig kan skræmme mig, når jeg ligger om natten, og så får øje på den største edderkop, der langsomt firer sig ned fra loftet til gulvet. - Der var jeg nødt til at bede min far om at fjerne den, midt om natten. Jeg var skræmt!
Et andet insekt der virkelig også kan få mig ud af den, er kakerlakker. Da jeg var i Brasilien sidste år, stødte jeg på et par stykker, og hver evig eneste gang, løb jeg skrigende væk. Værst var det den ene nat, hvor jeg lå og ikke kunne falde i søvn. Så ser jeg en skygge kravle ind under dørkarmen, og det er ikke så svært at gætte, at det var en kakerlak, den kravlede hen til min kuffert. Og så var jeg ellers ude af det rum, og sov ikke der dén nat!

Men en anden ting der kan skræmme mig, virkelig skræmme mig, og få mig til at græde, er tanken om at nogle i min familie dør. Jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg tænker den slags tanker, men det kan hyle mig ligeså meget ud af den, som insekter kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar