tirsdag den 11. juni 2013

Slid og slæb bærer frugt.

Jeg sidder lige nu og nyder solens stråler, samtidig med at jeg kan glædes med at jeg er kommet ud på den anden side af en samfundsfageksamen. Det har stået på 3 dages slid og slæb for at få skrevet notater til alle emnerne, og det må da sige at have båret frugt, fordi jeg kunne med et stort smil træde ud af eksamenslokalet, og meddele at jeg havde fået 12. Samfundsfag har været lige netop den - ud af de i alt 4 mundtlige eksaminer - som jeg har frygtet mest, og jeg er bare glad for det er overstået.

(Billedet er fra sidste uge, hvor jeg var i tivoli)

Imorgen rejser jeg til København, dels for at komme og se min mor, men mere fordi der er informationsmøde på Ørestad Gymnaisum. Jeg er hjemme igen om torsdagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar