mandag den 10. juni 2013

En sommer i forandring.

Den her sommer kommer til at være noget af en omvæltning for mig, masser af forandringer og nye udfordringer. Jeg er ved at færdiggøre 9. klasse, og det betyder at jeg nu skal til at forlade den klasse jeg har været sammen med i 8 år, det er virkelig underligt at tænke på, at jeg ikke længere skal se deres velkendte ansigter hver dag. Jeg er bosat på Bornholm, og havde jeg valgt at gå på Bornholms gymnasium havde jeg nok alligevel set mange velkendte ansigter, fordi det netop er det eneste gymnasium på Bornholm... Men nu har jeg altså valgt at gå en helt anden vej. Jeg har altid gerne ville væk fra Bornholm, og har aldrig haft lyst til at gå på Bornholms gymnasium, dog vil jeg gerne gå på et gymnasium.


Så det eneste anden mulighed var jo at flytte til København og studere derover. Jep jeg tager et kæmpe spring, flytter til en ny by, kender ingen mennesker, og starter i gymnasiet som en eller anden grønskoling. Og tro mig jeg er skræmt fra vid og sans. Jeg er dårlig til forandringer, og jeg er ikke særlig udadvendt. Hvad har jeg dog kastet mig ud i?
Men jeg er blevet optaget på Ørestad gymnasium, hvilket er en fest i sig selv, og jeg kan slet ikke vente med at flytte over og starte på en frisk.

2 kommentarer:

  1. Hvor sejt du bare tør springe ud i det og stort tillykke med optagelsen ! :-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver noget af en udfordringer :) og mange tak!

      Slet